Pages

Followers

Tuesday 24 May 2011

kusut

asalamualaikum kepada semua yang membaca


hari ini 24/5/2011 jam 4.00 pagi,
aku masih belum dapat melelapkan mataku
kekusutan dalalm fikiran aku masih belum terurai
manakah arah tujuanku
untuk melanjutkan pelajaran.

aku mendapat tawaran diploma reka bentuk grafik
satu course yang aku cukup minat
tapi bila di fikirkan
apa peluang perkejaan yang akan aku miliki
luaskah sektor pekerjaan dalam sektor ni???

patutkah aku meneruskan pelajaran aku di STPM
atau betukar ke politeknik???

aku ingin mengikuti course ni bukan kerna rakan2
bukan kerna aku mahu melarikan dari  STPM
tapi kerna minat aku yang mendalam.

memikirkan kos perbelanjaan
membuatkan aku perlu memikirkan peluang ini
ekonomi keluarga aku yang tidak stabil
aku hanya seorang anak peneroka yang berpendapatan rendah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...