Pages

Followers

Wednesday, 8 June 2011

kesian lah kat dia

Indah bahasa kau di depan aku..
Tapi "cantik" jugak bahasa hang belakang aku...

Tapi kau "cerdik"
dengan perempuan....
kau suka dia.....
aku tak kisah
dia kawan aku je
kau luahkan perasan hang kat dia
aku tak kisah
kalau betol hang suka kat dia...

Tapi "geliga" jugak otak hang....
dia tak boleh terima hang
hang maki dia
hang kutuk dia
kesian la kat dia
dia ada perasaan
dia ada hak.............

aku rasa nak bantai jer dia tu
tp x gangster r....
huuhuhuhuhuhuhu

terima kasih kepada perempuan tu
sebab percaya kat aku....
aku pon x taw napa hg ngadu kat aku
hahahhahahahahha.....
aku baru rapat ngan dia tahun ni..
rapat ker?
ikut dia r.....

5 comments:

  1. motif laki tersebut???
    gila ke ape

    ReplyDelete
  2. motif dia...terlalu obses......maybe

    ReplyDelete
  3. sapa2,... weh.. nk tau gak.. huhu... :0

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...