Pages

Followers

Thursday 9 June 2011

setelah terpendam

Walupun aku baru mengenali kamu
Terima Kasih.....
semua ini khas untuk kamu.

Kala ku kebuntuan
kau memberi cahaya,
kala ku mahu mengakhiri hidup ini
kau bawa aku semula ke pangkal jalan,
kala ku kesepian
kau datang bersama keceriaan,
kau sentiasa membawa semangat kepadaku.

Tiada jemu kau menemani aku
harapnya.....
tiada benci kau pada aku
harapnya.....
harap tiada cinta antara kita
kerna aku tidak mahu kehilanganmu
tapi ku harap kita boleh berkawan
sampai ke akhrinya......

Aku mungkin gembira bila orang lain
mendapatkan bantuan aku
untuk meluahkan perasaan mereka pada aku
tapi hatiku yang terpedam pedih....
akhirnya hanya pada kamu aku luahkan
terima kasih kerana sudi mendengar
terima kasih atas segala nasihat
terima kasih kerna memberi semangat
untuk aku teruskan hidup aku
dengan semangat baru......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...